چه مقدار آب باید یک بیماران کلیوی نوشیدن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مقدار آب باید یک بیماران کلیوی نوشیدن

سلام، دکتر. من یک بیماران CKD است. باید مصرف آب من را محدود کنیم؟ چه مقدار آب باید هر روز را؟ می توانید برخی از پیشنهادات به من بدهید؟
در واقع، نه تنها بیماران CKD، بلکه بیماران کلیوی دیگر چقدر آب باید آنها را. با توجه به مطالعات بالینی، که آب باید مدیریت شود یا نه بستگی به حالات فیزیکی بیماران. اگر بیماران تورم، حجم ادرار کمتر یا دیالیز نداشته باشند، آنها هستند که نیاز به کاهش میزان مصرف آب نیست. در غیر این صورت، مقدار آنها از مصرف آب باید تحت کنترل باشد. به هر حال، مصرف آب عبارتند از: شیر، آب میوه، میوه و دیگران است.
در همین حال، چه مقدار آب باید در نیز به شرایط بیماران بیماری مرتبط است. به طوری که، بیماران مختلف از مصرف آب خواهد داشت. در عین حال، رژیم غذایی بیماران خواهد شد به خوبی برنامه ریزی برای حفاظت از کلیه از آسیب.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از سرگشتگی از مصرف آب خلاص، شما می توانید مشاوره با دکتر آنلاین ما را. همچنین، در اینجا من یک درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کمک به شما در بهبود عملکرد کلیه معرفی، و سپس، شما هیچ محدودیت از آب است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، ترمیم سلول های کلیوی، و غیره با عوارض جانبی کمتر. این یک نرم افزار خارجی طب چینی است.
چه چیزی بیشتر، سم از بین بردن و درمان نیز در ترکیب با طب میکرو چینی Osmotherapy مورد استفاده برای تمیز کردن رسوبات سمی که آسیب کلیه و کاهش اثرات درمان دیگر. از آن مفید است برای کلیه به بهبود می یابند.
اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مصرف آب، رژیم غذایی، سبک زندگی و درمان، لطفا پیام زیر را ترک، و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: